Cargando imaxes...
Asociación Solfa > Actualidade > Visita guiada a “Son de Galicia”no Museo do Pobo Galego

Visita guiada a “Son de Galicia”no Museo do Pobo Galego

A Asociación Cultural O Galo organiza o xoves, 28.11.2019 ás 16h unha visita guiada a “Son de Galicia”, exposición  sobre a orixe e evoluir dos nosos coros que se amosa no Museo do Pobo Galego. Explicaránola Miguel Anxo Seixas, o seu comisario.

«Son de Galicia» é una proposta do Consello da Cultura Galega coa fin de divulgar o importante papel que tiveron os coros galegos no desenvolvemento da cultura galega no século XX, baseándose nos coros tradicionais e históricos de Galicia: Toxos e Froles (Ferrol, 1914), Cántigas da Terra (A Coruña, 1916), Coral De Ruada (Ourense, 1918) y Cantigas e Agarimos (Santiago de Compostela, 1921).

Na exposición amósanse os diferentes aspectos que conforman o riquísimo mundo do folclore tradicional en distintos paineis de fotos e en vitrinas onde se mostran diversos documentos e obxectos: publicacións, manuscritos, fotografías, instrumentos, partituras, vestimenta, esbozos de decorados, recortes de prensa, videos….