Asociación Solfa

Asemblea xeral dos socios e socias de Solfa

Convocatoria dos socios/as da Asociación Cultural e Musical Solfa para o día 4 de abril, xoves, ás 17h. en primeira convocatoria e ás 17.30h. en segunda convocatoria no Centro Sociocultural das Fontiñas.

Orde do día

1. Dar conta das actividades realizadas no ano 2023
  2. Aprobación se procede do balance de ingresos e gastos do exercicio do 2023
  3. Memoria de actividades para realizar no ano 2024
  4. Orzamento para o exercicio 2024
  5. Rogos e preguntas
  6. Varios

Unha vez rematada a asemblea ordinaria comezará a extraordinaria para proceder a elección da nova directiva. Deberán presentarse as propostas antes das 14h. do día 2 de abril.
Elixiranse: Presidente@, vicepresident@, secretari@ e 4 vogais. O lugar de presentación das propostas será por correo electrónico ao enderezo da asociación: asociacionsolfa@asociacionsolfa.gal ou ben no centro sociocultural das Fontiñas nun sobre pechado a nome da Asociación cultural e musical Solfa.
O que trasladamos co fin de que todos os socios/as participedes destas asembleas

Santiago, 14 de marzo de 2024
A Presidenta de Solfa,
Asdo.: Lucía Carreira.

Memoria das activiadades 2023

Homenaxe a Rosalía. Sábado, 24 de febreiro, en San Domingos de Bonaval

A Asociación de Escritoras e Escritores en Lingua Galega (AELG) conmemora un ano máis o Día de Rosalía de Castro e convida a participar á Asociación cultural e musical Solfa deste Acto.

Nesta edición de 2024, Carlos Callón é a persoa encargada da redacción do Manifesto da AELG, que será lido no acto central do Día de Rosalía de Castro, o sábado 24 de febreiro ás 12:00 horas no Panteón de Galegos Ilustres, en Santiago de Compostela. A coral Solfa no desenvolvemento deste acto interpretará dous poemas:

• A Rosalía poema de M. Curros Enríquez (Música de José Alfredo Oliveira)
  • Estreo da obra,  Campanas de Bastavales poema de Rosalía de Castro (Música de Xosé Carlos Seráns Olveira)

2024 Manifesto da AELG no Día de Rosalía de Castro

Galería de imaxes en Google Fotos

Vídeos do CD Solfa 2023

Cantar a nación. Aniversario da estrea do himno galego

A coral da asociación cultural e musical Solfa vai participar no acto que Vía Galega e Galiza Cultura están organizando por toda Galiza para conmemorar que o día 20 de decembro de 1907 se interpretaba por primeira vez, solemnemente, o himno nacional galego no Gran Teatro da Habana. Este fito histórico tan relevante non podía pasar desapercibido para Vía Galega e Galiza Cultura pola importancia que o himno, como símbolo nacional, ten para fortalecer a nosa autoestima e para cohesionarnos colectivamente.

Convidámoste a asistir ao acto de conmemoración desta efeméride e reclamar a restauración do texto do himno conforme ao texto orixinal, composto por Eduardo Pondal. O acto comezará as 20h. no Teatro Principal de Compostela.

Entrada gratuíta até completar o aforo.

Galería de imaxes do acto Cantar a Nación

A Nosa Historia: A Música Galega no Tempo

Desde os albores do cultivo escrito do galego até os nosos días existiu un estreito vínculo entre poesía e música. Imos realizar un paseo ao longo da historia observando este vínculo na cultura galega.

A Asociación cultural e musical Solfa, para este percorrido, conta con Gabi Reboredo, músico e profesor de música tradicional que o próximo día 18 de decembro, ás 19h. No Centro sociocultural das Fontiñas disertará sobre a Evolución da Música Tradicional Galega.

O día 19 de decembro, será Pilar Reino, profesora xubilada de Lingua e Literatura Galega e Portugués no IES Xelmírez I (Compostela), a que baixo o título: A quen canta Solfa? A literatura galega no repertorio de Solfa levaranos a descubrir e coñecer algo máis da nosa historia.

Coa proxección dos vídeos realizados pola Coral de Solfa

A quen canta Solfa? A literatura galega no repertorio de Solfa (por Pilar Reino)

Galería de fotos das xornadas