Cargando imaxes...
Asociación Solfa > Musigalizando > Musigalizando 2010

Musigalizando 2010

Un ano máis, a Asociación Cultural-Musical Solfa, a Banda da Escola de Música de Rianxo e a Banda de Agrupación Músico-Cultural de Ribadumia organizamos, baixo o patrocinio da Dirección xeral de Xuventude e Voluntariado, e coa colaboración do Concello de Santiago o cuarto campamento Musical en Gandarío que se desenvolveu na semana do 22 ao 28 de xuño co nome de Musigalizando.

Como agrupacións musicais convidadas participaron un ano máis en Musigalizando a Banda Infantil de Merza e a Banda de Música de Arca.

Finalmente os 140 compoñentes ensaiaron conxuntamente ademais de gozar duns días de convivencia e formación.

Os instrumentistas deron o mellor de si nun concerto multitudinario o 27 de xuño na Praza da Quintana en Compostela onde puidemos gozar do seguinte programa:

Banda xuvenil

Coruña de Bernardo del Río