Cargando imaxes...

Coro

A nosa coral está formada por vinte e seis persoas, que todos os luns e mércores ensaiamos no Centro Sociocultural das Fontiñas. O noso primeiro concerto, baixo a dirección de Xosé Carlos Seráns Olveira, tivo lugar  no Centro Sociocultural das Fontiñas o 29 de Maio de 2002. A partir de aí impartiuse clases de solfexo aos membros do coro e fixéronse diversos concertos, no Centro Sociocultural das Fontiñas, Teatro Principal, Auditorio de Galiza. Resaltamos nesta etapa os concertos d’A Nosa Clave nos anos  2004, 2005, 2006 e 2007. Neles interviñeron 7 corais de Santiago, formando unha única coral, acompañadas nos primeiros anos pola Banda Filharmónica e logo pola Banda Sinfónica da FGBMP. Nestes concertos interpretáronse obras diversas desde Carmina Burana de Carl Orff até Apreixar o Vento de Xosé Carlos Seráns e Lela de R. Mato Hermida, pasando por fragmentos operísticos de Verdi e outros compositores.

En Outubro do 2007 Malena Pazos Pintor colle a batuta da coral até o 2008 en que é substituída por Esperanza Rama Filgueira. Foron anos de moita intensidade nos que a coral colleu experiencia e sobre todo gozou preparando e realizando os concertos. Desde o mes de novembro de 2010, Francisco Tobar é o noso novo director. En fin, somos  un grupo de persoas que con moita ilusión intentamos divertirnos e gozar dunha disciplina tan sinxela e á vez complicada como é poñerlle un son agradable á voz.

Estas son algunhas das nosas actuacións